16 fevereiro, 2015

Uniform

primark
outfit
fashion blogger
look inverno
asos
bloggers portuguesas
bershka
river island
thigh high
Top Primark Shorts River Island via Asos Thigh high socks Calzedonia Boots Bershka

Uma destas fotos já circulou pelo meu instagram (@marapickles, para quem não segue!) mas por razões que desconheço, não tinham ainda feito uma aparição no blog. A verdade é que conheço bem a razão: ando com um bloqueio criativo que me afasta do blog e do YouTube. 

Enquanto espero que isso passe, partilho com vocês o meu uniforme para a faculdade. Para mim, não existe nada mais prático para as corridas no metro e as caminhadas entre edifícios da faculdade do que uns calções pouco justos e uma sweat confortável, basicamente, uma descrição precisa deste conjunto. Adoro estes calções da River Island que uso vezes sem conta quer no verão, quer no inverno e a minha camisola fofinha da Primark é das mais bem amadas do meu armário de inverno. Confortável e prático, rápido de vestir, exactamente o que eu preciso todas as manhãs.
nesjgd-horz
There was a sneak peek of this outfit on my instagram (if you don't follow my instagram you're doing something wrong with your life, just click here) but it took a little while for the pictures to make it to my blog. I can say I'm sorry but I actually know exactly why this happened: I've fallen into a creative block. Maybe it is a consequence of being out of uni and staying home a lot or maybe it's the weather but I'm finding it hard to create whether it is writing, painting, filming, posing, you name it. Hopefully this will past but until then I'm sharing with you my typical uni outfit: loose shorts and a snugly top. This pair of River Island shorts are one of my favourites and I wear them all year round. It's all about pairing them with the right top which for this day was a furry Primark sweater that I wear all the time.
 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

4 comentários: