02 dezembro, 2014

She is a silver lining

PB090388
PB090384
PB090389
PB090390
PB090391
PB090392
PB090397
PB090399
PB090400
PB090401
Coat Vintage Shorts River Island via Asos Top Primark Boots & bag Zara

Se há coisas que adoro é poder usar a minha roupa todo o ano com uma simples troca de acessórios. Estes calções da River Island foram a minha paixão no fim do verão e já têm saído várias vezes à rua desde que o frio chegou. Sabe bem até vê-los combinados com casacos grandes e quentes ou camisolas farfalhudas, e bem que preciso de umas novas. No entanto, ultimamente, nada do que vejo nas lojas me agrada e a verdade é que o frio não dá tréguas e as minhas poucas camisolas já não chegam. O quanto eu adorava que as minhas lojas online favoritas caíssem  num dos centros comerciais mais próximos.


nesjgd-horz

I love that I can wear my favourite pieces all year round and this shorts from River Island have it all. I actually love how they look paired with a pair of boots and a big coat which makes me realize dressing up in the winter is actually a lot more fun than during summer. I love layering and playing up with textures and colours. Now all I need is a couple of more warm sweaters and I'm a happy girl.

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

7 comentários:

  1. Amei as botas, bem diferentes e vibrantes.

    Muitos beijinhos
    MUAH*
    Blog | Youtube | Facebook

    ResponderEliminar
  2. Adoro as botas! E a ponteira em bico ainda lhe dá um ar mais bonito elegante!

    ResponderEliminar
  3. Love it! (:
    Nice outfit! Kiss Kiss.
    http://blackrebelphoto.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Pretty Cool look!
    I really like the colors.
    btw, I'm having a giveaway on the blog,
    come check it out if you like!

    ResponderEliminar
  5. Awwww, fabulous ^_^

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ResponderEliminar
  6. "
    Good clothes will change a person's mood, since I has a Dress “http://www.zaful.com/s/dress-cape/”
    ,I has no time to buy other people’s clothes."

    ResponderEliminar