04 novembro, 2014

Dear sky, don't cry for me

PA190185
PA190180
PA190179
PA190189
PA190190
Skirt H&M Top Mango Sandals Juju Bag & sunnies ZARA

I know this outfit is not weather appropriate but I'm getting tired of constantly feeling like I can no longer post my outfit pictures taken only a week ago! I still can't believe I was just walking around under the sun wearing a tank top last week and now I can't even think about leaving home without my umbruella and a ton of coats. I think the weather is actually more confused lately than I am about my own life. Fortunatelly, my school work is slowing down at the minute and it feels like heaven to be able to stay in bed for a little longer.

How is the weather in your country at the minute?


nesjgd-horz

Eu sei, mais uma vez, nada apropriada ao tempo mas não há muito que eu possa fazer quando adormeço durante o verão e quando acordo, já é inverno. Outono, o que é isso? Neste momento, nem posso pensar em tentar sair de casa com uma roupa apenas sensivelmente mais quente se não tiver em mente congelar aos primeiros passos. Já tirei do armário os casacos de inverno, as meias quentes e todo o tipo de armamento anti-ventania. Sou só eu que estou farta desta indecisão da meteorologia? 

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

11 comentários:

  1. Ai, vou ter saudades do calor! Hoje pela minha zona já estiveram 10 graus, durante o dia! :/

    Love,
    Sweet Camomile

    ResponderEliminar
  2. Ai..ver-te assim tão leve, tão descontraída dá-me imensas saudades do verão..

    Beijinhos,
    http://mrswonderlandby2.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Nice blog :)
    I'm following you ♥ follow back on blogger?
    http://blog017.blogspot.com - NEW POST :)

    ResponderEliminar
  4. Tal como tu também gostei muito da saia ;p
    Kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. I wish it were still warm enough in Ireland to dress like that !! :D

    Sara,
    Giveaway, win Aliexpress coupons
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  6. Realmente o tempo está louco. E tu estavas super gira na semana passada. Nunca tinha visto umas jelly sandals assim :)

    ResponderEliminar
  7. LOVE that ombre top and the sandals!

    http://www.ragsoflove.com/

    ResponderEliminar
  8. Até tive um arrepio agora, ao ver-te de sandálias e eu com tanto frio nos pés! mas as sandálias são bem giras :)
    É mesmo, o tempo está super instável.

    ResponderEliminar