28 outubro, 2014

Purple rain

PA070417
PA070399
PA070411
PA070409
PA070430
PA070434

Tenho vivido obcecada com lábios roxos e tem sido a minha opção para dar mais vida aos meus outfits desde que descobri a forma ideal de os obter: dentro do orçamento e com uma duração invejável.

Se calhar já toda a gente sabia deste truque e eu estou a demonstrar demasiado entusiasmo por um conhecimento do tempo em que as galinhas tinham dentes mas para quem, como eu, chegou agora de Marte, aqui fica um truque bastante útil.
Já experimentaram?




nesjgd-horz

I've been obsessed with purple lips since I found the perfect way to achieve them: cheap and easy and I don't need to spend the day checking myself on my front camera for any smudging. 
Maybe it is a well known trick to almost everyone by now but for those of you who, like me, have been living under a full mountain (a rock wouldn't be enough) here's a video on how to look like you own a pile of MAC lipsticks including MAC Heroine,  Violetta or Up the Amp.
Have you ever tried this technique?




Halloween
Halloween sale, up to 70% off! Go »
 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

2 comentários: