10 outubro, 2014

It's getting real

PA100457
PA100456
PA100455
É verdade, finalmente decidi-me e criei os meus primeiros cartões para o blog. Não o tinha feito ainda porque não teria a oportunidade de os usar num evento antes de me fartar do design mas com o InBeauty mesmo à porta tinha de tomar a iniciativa. Este foi o resultado, criado totalmente por mim e impressos esta manhã (estão bem fresquinhos!) para distribuir, espero eu, amanhã e remediar a minha falha na Expocosmética.
O que acham do resultado final?


nesjgd-horz
I made up my mind and finally decided to print out my very first blog business cards. Since I was first reminded how big of a mistake it was to be walking around events without a physical way to promote my blog that I have been thinking about them but I hadn't printed them knowing that I would get tired of the design before I could use them.
Because this weekend I'm attending an event I thought it would be the perfect opportunity.
What do you think about the end result?

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

9 comentários:

  1. mas que giros! ficaram um amor :)

    ResponderEliminar
  2. I remember when I received mine, was such a big day ! :)

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  3. they are really pretty! :) I am thinking about making my own cards too :))

    ResponderEliminar
  4. Estão tão giros! :)

    http://oh-so-happy-blog.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. You have so amazing blog!!! xx I love your style

    ResponderEliminar
  6. adorei o blog, segui-te, dá uma olhadela no meu cantinho também: www.walldrawingss.blogspot.com

    ResponderEliminar