08 julho, 2014

I'm a gipsy

Sem título
Sem título
Sem título
From Parfois

I had been searching for something like this for quite a while now. You may remember a post I made a couple of weeks back (click here if you don't!) talking about my Summer Holiday Wishlist where I actually included a pair of gipsy earrings. Well, I found them. And for quite a reasonable price. Do I need to refer that I've been wearing them pretty much everyday since I got them? I dindn't, I know.

I'm almost going on vacation and I'm guessing I will be having this on me every night,. You can't actually imagine how great is my love for them. What's your favourite summer accessory?


nesjgd-horz

Lembram-se da minha lista de essenciais para as minhas próximas férias? (Se não, clica aqui!) Então e daqueles brincos lindíssimo da Bershka? Surprise, surprise, encontrei uns ainda mais bonitos e já não os largo há uns bons dias. Confesso que a minha orelha se está a habituar demasiado bem ao peso do brinco (sim, só uso um) tanto que me esqueço frequentemente de os tirar. Se um dia acordo com ele partido choro baba e ranho.
Dentro de uns dias vou de férias e este vai ser o meu melhor amigo. Já tens um acessório favorito para este verão? Se quiseres ver o resto das minhas compras, clica aqui!

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

8 comentários:

  1. Gorgeous earrings !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  2. Aw those are gorgeous! They would be pretty in rose gold as well :)

    doitfortheirony.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. São mesmo giros :) Devem-te ficar muito bem!

    GIVEAWAY x http://diariesgirlnextdoor.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Adoro esse tipo de brincos só que a mim não me favorecem :/ mostra uma foto tua com eles :) beijinhos

    ResponderEliminar