05 maio, 2014

Aloha

P5040037
P5040038
P5040039
P5040040

P5040042
P5040045
P5040059
P5040048
P5040047
Jumpsuit Deeply Bikini top Calzedonia Bikini bottoms Primark

I'm trying to enjoy this last warm days to the best of my abilities before the rain comes back (I know it won't take long) so I went to the beach once again and now I look a little less pale. I was so excited because I was wearing my new Primark bikini for the first time and I can't actually explain how in love I was with it when I saw it back in the store. I'm quite obsessed with palm trees, I guess I've always been but I never thought of actually wearing them (you can easily guess what's my favourite summer trend) and now I'm all about that. If I could, I'd wear a giant palm tree suit and I'd just sit around a lovely beach (probably exaggerating).

How was your sunday?


nesjgd-horz

Qual é a melhor maneira de aproveitar estes dias de calor? Como pensou 99% da população portuguesa, indo à praia. O Dia Da Mãe foi só uma desculpa para ganhar um tom mais dourado e aproveitar as maravilhosas (e ligeiramente frias) águas da Figueirinha.
Para além disso, tinha estrear o meu bikini da Primark pelo qual me apaixonei completamente. O padrão de palmeiras já era bom o suficiente mas os tons arco-íris tornam-no perfeito! Eu adoro palmeiras, sempre adorei e a melhor coisa que os designers fizeram esta estação foi lembrar-me que as podia usar (imaginem só qual é a minha tendência preferida). Por mim, já tinha o roupeiro cheio de peças com padrão de palmeiras mas isso significaria esvaziá-lo primeiro.
Como foi o vosso domingo?

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

10 comentários:

  1. The beach looks so cool and warm !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  2. Adorei o macacão é lindo! Fiquei apaixonada!

    ResponderEliminar
  3. que macacão e que bikini (parte de cima) bem bonitos!
    fizeste bem aproveitar o sol e ir à praia! :p

    ResponderEliminar
  4. Aiii adorei esse macacão babe, é mesmo giroo!
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Amei o loook! E que linda paisagem :)
    Adorei o seu blog e estou seguindo !
    Beijos :*

    Thai Azevedo
    4brokegirls.blogspot.com.br

    ResponderEliminar
  6. Ficas tão fofinha com esse penteado :)
    Beijinhos!
    http://fashion-is-a-passionn.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine and if you want we can follow each other here, on bloglovin and via GFC?
    Let me know, now it´s your turn.
    xoxo

    ResponderEliminar
  8. Tão gira com esse penteado, adoro as fotos! ♥

    ResponderEliminar
  9. Obrigada! ♥
    Ai que sítio lindo, adoro!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar