09 maio, 2014

Summer prints and colours

P3240080
P3240077
P3240078
Snapback Romwe (here)
On my last outfit post I talked about how obsessed I am with the tropical summer trend and how I'd love to have my wardrobe filled with coconut tree print skirts and leaf print tops and all that jazz. That easily explains why I got this snapback  from Romwe even though I'm not really a snapback wearer. I mean, how could I not get it? I love the colour and especially the print and I think it is an amazing way to get me more into hair accessories. As my hair is getting longer I feel like I need to find new ways to accessorize it so here I am, slowly turning into a badass snapback wearer.
Also, I popped into Tally Weijl the other day and I grabbed their summer/spring lookbook and oh my god, I just found my newest inspiration.
When I don't know what to wear I tend to take a look at it, get inspired and jump right back into my wardrobe. It has been working so far. What is your favourite trend this season?


nesjgd-horz

No meu último outfit post (aqui!) fiz referência à minha mais recente obsessão por padrões e cores tropicais e como adoraria ver o meu armário repleto de saias de padrão de palmeiras ou tops com padrões de plantas tropicais e agradáveis. Acho que são desnecessárias mais explicações para o facto de ter encomendado este snapback da Romwe, mesmo que não seja o tipo de pessoa que costume usar bonés. Apaixonei-me pelas cores, apaixonei-me pelo padrão e isso pareceu-me o suficiente para me obrigar a aceitar o desafio e me tornar mais outrageous (aquele momento em que me falta a palavra em português).
Para ajudar a minha paixão, entrei no outro dia na Tally Weijl e acabei por trazer o lookbook deles e oh my god, estou apaixonada.
Quando falta a inspiração, pego nele e parece que os passarinhos cantam e o mundo de enche de cor (viva o exagero!), mas seriously, estou obcecada com esta tendência. Qual é a vossa tendência de verão preferida?

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

7 comentários:

  1. This reminds me of last summer's H&M collection!

    ResponderEliminar
  2. Love the hat ! The mag looks really cool !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  3. Gosto muito do estilo tropical mas acho que ainda não encontrei nenhuma peça de que realmente goste!

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. I thinkt that I am still searching for my summer trend.
    Crop top's are very nice, but they don't fit with my belly jet:D

    www.thepearloflifestyle.blogspot.de

    ResponderEliminar