21 abril, 2014

OUTFIT | Tangerine Smoothie

P4190052

P4190057
P4190053
P4190051
P4190055
Jacket Stradivarius T-shirt Zara Skirt Romwe (here) Boots Bershka

The weather screwd me this time and I only managed to wear one of the outfits I had planned here and still not exactly as planned. I was hopping for sunny days and some trips to the river whilst in the country side but it turned out to be pretty much about staying home next to the fireplace surrounded by my family. Not exciting, but still nice. It rained everyday and I have to feel lucky to have this pictures to show you. I was brave enough to wear my Romwe skirt (no bare legs) and my Zara t-shirt I got in the sales for the first time! I didn't really feel like I was dressed up for the weather but I was trying to bring some colour to this awful grey days. How did you spend your Easter Holiday?


nesjgd-horz

O tempo conseguiu arruinar os meus planos, como já é hábito. Lembram-se deste post? Agora riam-se da minha enorme inocência por acreditar que o Sol não me iria deixar pendurada, muito menos quando não tenho comigo o meu roupeiro para me salvar dos acidentes do dia-a-dia. Ainda assim, fui corajosa o suficiente para usar a minha nova saia da Romwe (com collants, óbvio) e a minha t-shirt da Zara comprada nos saldos e que estava ainda por estrear. Dei-me por sortuda por ter conseguido tirar estas fotos sem ficar encharcada numa das poucas hipóteses que tive para sair de casa, longe da lareira.
Como passaram a vossa Páscoa?

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

11 comentários:

  1. great outfit ! :) i like the skirt .. i spent my holidays in Paris :)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Thank you! That's amazing :) Hope you had an amazing time! x

      BLOG | Talking Pickles

      Eliminar
  2. adorei o look :)

    http://followingdetails.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. gostei muito das botas! já não vinha cá à tanto tempo!!
    obrigada pelo teu comentário
    beijinho grande

    ResponderEliminar
  4. Que linda, adoro a cor da saia :)

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Que linda! adoro o teu cabelo assim :)
    segui-te por cá e pelo instagram!
    daleticiasantos.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. A tua saia é qualquer coisa de maravilhosa :))

    Um Café e um Blog

    ResponderEliminar
  7. Que gira :) Ficas super bem de óculos!

    http://mykindofjoy.blogspot.pt/

    ResponderEliminar