14 abril, 2014

OUTFIT | Nochella

P4130200
P4130195
P4130204
P4130206
P4130188
P4130201

Top and Sunnies ZARA Skirt Romwe (here) Boots Stradivarius Necklace Tally Weijl

I'm always on the hunt for new amazing places to visit and I always seem to forget how beautiful the city where I live is. I get kind of caught in the routine and I don't even take the time to appreciate the treasures there can be hiden. I found this gorgeous street this weekend, surrounded by palm trees righ next to the river and I couldn't be more in love with the idea of going there every now and then since it is just like 20 minutes away from where I live.
The whole vibe made me feel like I was somewhere in SoCal, dreaming about Coachella in my so appropriate outfit and it made me feel quite better knowing that I probably won't ever be able to attend that dreamy festival.
Anyways, my Romwe hologram skirt cheered me up and I just wished I wasn't wearing boots.
How was your weekend?


nesjgd-horz

Adoro visitar novos lugares, cidades, vilas, especialmente à beira-mar e de preferência com palmeiras em redor. Adoro tanto, que acabo por me esquecer de quão linda a cidade onde vivo pode ser e os tesouros que pode ter escondidos.
Não me lembro de conhecer esta avenida mas fiquei apaixonada, especialmente por estar apenas a cerca de 20 minutos de onde vivo.
No meio disto tudo e tendo em conta o meu outfit, senti-me como se estivesse em SoCal a dançar ao ritmo do Coachella (depois acordei para a realidade). Talvez um dia acabe por ter essa experiência, até lá. vou deixar a minha saia holográfica da Romwe fazer a festa e refletir os belos raios de Sol que hão de vir. Pena estar a usar botas.
Como foi o vosso fim de semana?

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

13 comentários:

  1. Pareceu-me um sítio super giro, é onde?
    Gostei bastante dessa saia, bem gira :p
    Beijinhos

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Perto do Vasco da Gama, seguindo para os lados do Oceanário, vais andando e acabas nesta linda avenida :)
      É não é? Eu adoro-a!

      Eliminar
  2. Love the look and pictures ! That place seems great !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  3. I love that skirt! I really wish I was at Coachella too :(
    Jessica xx
    www.fashionmagical.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  4. Tão gira, adoro o conjunto :)

    http://diariesgirlnextdoor.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Love the blog! Keep up the amazing work! x
    do you want to follow each other's blogs on GFC? If so leave a comment on my blog. Thanks :)

    www.fashionsmama.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  6. Gostei muito do outfit :)
    O pormenor da flor no teu cabelo está muito fofinho!
    Beijinhos!
    http://fashion-is-a-passionn.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. Adorei o outfit, o colar é lindo!

    http://diariesgirlnextdoor.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. Hahahah the title! You look stunning and I adore the skirt! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    ResponderEliminar