02 abril, 2014

OUTFIT | Don't Carrie

P3290065
P3290068
<br P3290069
P3290066
Coat, Boots and Bag ZARA Shirt Stradivarius Jeans Primark 

I can't remember the last time I went to this place to take somo outfit pictures. I've been so busy with uni, Youtube and so on lately that I couldn't even think of photographing my outfits but yesterday I decided I had to stop procrastinating. There was no way I'd be pretending I had nothing more interesting to do other than watch The Carrie Diaries like crazy (even though it is, in fact, an interesting thing to do).

I had the day off so I got dressed, went downtown and wore my new old favourite coat which is actually from my mom, from Zara from like years ago. Even though I'm not a big fan of brown for some reason I seem to be gravitating towards this coat. And obviously, I wore my Zara boots to give this outfit an unexpected twist, I guess.
What have you been up to lately?
nesjgd-horz

Não me lembro da última vez que estive neste sítio para tirar fotos. Com a universidade, a minha dedicação ao Youtube e quês não tenho sequer pensado em fotografar os meus outfits mas finalmente decidi que tinha de parar de procrastinar e fazer algo de produtivo. Não quero com isto dizer que ver The Carrie Diaries como se não houvesse amanhã não seja algo produtivo, mas a verdade é que não contribui em nada para a minha felicidade (cof cof).
Como não tive aulas, fui passear e vesti o meu novo velho casaco preferido da Zara, que é na verdade da minha mãe e que já tem, no mínimo, um século. Não sou grande fã de castanhos mas por alguma razão que me é alheia, tenho estado inclinada para este casaco, mais do que para qualquer outro. Claro que não podiam faltar as minhas botas da Zara, só para dar uma dimensão diferente ao conjunto.
O que é que têm feito ultimamente?

Já viram a promoção desta semana da Romwe?
image001 (1)

White And Black Fluid Striped Shirt 1am 3rd April GMT, lasts only 24 hours! 400 pieces for $9.99! Don’t miss out. It’ll help you save 75% in total 
http://www.romwe.com/romwe-white-and-black-fluid-striped-shirt-p-59644.html
 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

11 comentários:

  1. The shoes are AWESOME!
    NIKA Bittner

    ResponderEliminar
  2. Nice outfit !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  3. não sou muito fã das botas, mas adoro a camisa :) e este estilo assenta-te muito bem

    ResponderEliminar
  4. Obrigada! ♥
    Adoro os botins, acho-os espetaculares!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. gosto mesmo muito das botas, estou mesmo arrependida denso as ter comprado nos saldos :(
    espero que continues a visitar o meu blog querida

    ResponderEliminar
  6. Fantastic blog compliments, very helpful and full of useful tips to follow! ☺ See you soon and good day! http://coccinellecreative.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  7. adoro as botas :p

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    ResponderEliminar