23 abril, 2014

OUTFIT | Concrete jungle

P4120130

P4120135
P4120126
P4130164
P4120134
Top, pants and Boots ZARA Denim jacket Bershka Statement necklace Stradivarius Ring Mart Of China (here)


I've been feeling more inspired lately, probably because the weather is getting nicer everyday and I feel like going out and enjoying the world. One thing I know about me for years is that I get totally depressed in the winter and even though it may not be obvious for everyone I kind of loose my will to get dressed up as well as my inspiration. Since my inspiration is finally coming back you may realise I've been quite more consistent on my blog posts and I'm actually back on Lookbook! I feel like it's time to stop playing safe and share who I really am through the way I dress and even though I've been doing that for a while now it seems like winter had made forget what I loved the most. 
Being surrounded by wannabe scientists in my Uni everyday doesn't really help me getting creative about what I wear but I never enjoyed blending into the crowd anyway. And I guess my Zara boots do a great job avoiding that.

nesjgd-horz

Ultimamente tenho me sentido mais inspirada, muito provavelmente resultado da chegada da Primavera e do Sol. Uma coisa que tenho a certeza é que o Inverno tem um impacte nefasto em mim: deixa-me sem criatividade e vontade de combinar a roupa para o meu novo dia cinzento.
Agora que a recuperei lembrei-me que de quão bem me sinto dentro de peças pouco usuais e o divertimento que é brincar com elas em vez de me resumir a umas calças de ganga e uma blusa. Há já algum tempo me tornei mais arrojada nesse aspecto e percebi que as roupas são a minha forma preferida de expressão mas o Inverno tinha-me feito esquecê-lo.
Passar os dias rodeada de wannabes cientistas também não ajuda no que toca a outfits mais artísticos mas de qualquer maneira, nunca gostei de me misturar na multidão. E as minhas botas da Zara fazem esse trabalho por mim.



image001
Lively little zebra for any style you like:  www.romwe.com/romwe-sexy-little-zebra-leggings-p-83911.html
My lovely fans, inner coupon for you10%offleggings 
Save another 10% for the leggings on 24th April


 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

16 comentários:

  1. Love the pants so much !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  2. adorei o look :))

    http://followingdetails.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Liiiinda, adoro as calças <3
    WIN THIS EARRINGS - GIVEAWAY
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Love the necklace as well I'm addicted to Stradivarius - always buy there something when I'm in Spain!:)

    Have a wonderful sunny weekend!

    Yours,
    NIKA

    ResponderEliminar
  5. Super gira, gostei imenso de ver a combinação gira e improvável desse colar com as calças :)

    ResponderEliminar
  6. love!
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. Love the pants! Leopard is the best haha

    Regards,

    Miss Eliza WonDerland
    www.misselizawonderland.com

    ResponderEliminar
  8. Adorei, super gira! As calças são lindas!!!

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  9. I get those days too when I just feel down and don`t feel like dressing up at all. Nice blog, btw!! :)

    I have a new post, btw! It`s called "CHILDREN OF THE DAMNED"

    ROUGH & TOUGH | I`m on Bloglovin!

    ResponderEliminar