09 abril, 2014

OUTFIT | Blue my mind

P4070107

P4070103
P4070106
P4070105

Jacket Romwe (here) Top Bershka Necklace Stradivarius Jeans Vintage Sneakers Primark

How weird is that I'm already being seen in summer clothes when Spring has barely started? I don't really think I own any spring appropriate piece of clothing so I might as well kick off with my summery tops and sandals. What I'm sure I'll be wearing all year are this vintage mom jeans I picked up quite recently and can't realky put into words how in love I am with them. The shape, the feel, the colour, everything seems perfect about them and I'm pretty sure they'll be a staple piece in my wardrobe.
All it took was a basic crop top and a printed jacket and I was ready for uni. This one I'm wearing is a recent pick from Romwe which can actually be worn on both sides, how lovely is that? I adore the blue printed side which is easy to explain bearing in mind I have a thing for printed outerwear.
Are you wearing all summer pieces already?

nesjgd-horz

Acham estranho que já esteja a usar as minhas roupas de verão quando a primavera acabou de começar? Parece que o meu desespero era tão grande que parece impossível encontrar no meu armário roupas dignas de tempo de primavera.
Uma coisa tenho a certeza, as calças que estou a usar são a minha nova peça essencial a qualquer estação do ano que possam imaginar. Umas mom jeans completamente vintage era tudo o que precisava.
Bastou um top básico e um casaco com padrão para ter o outfit perfeito para um dia de faculdade. Este que estou a usar é da Romwe e já se tornou um favorito, como já seria de esperar de qualquer casaco com padrão e o mais incrível, pode ser usado de dois lados diferentes. Em breve, verão o outro.
Quais são as vossas peças preferidas para esta altura?

image001
"Geek" Print Grey T-shirt you have never seen before!
Sold at the price of $9.99, original price is $26.99,up to 63%off.
Only 300 units are in stock . Hurry up!
140 pieces for size S, 
80 pieces for size M, 
80 pieces for size L, 
Only at 1:00am GMT April 10th, only 24 hours!

Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.


Esta t-shirt vai estar em saldos na Romwe a $9.99 dia 10 de Abril! Espreitem!
 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

8 comentários:

  1. The prints on that jacket are gorgeous !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  2. Acho que é normal, também já ando à procura de peças de Verão no meu armário :p.
    Gostei bastante do colar e do padrão do casaco :)
    Beijinhos

    ResponderEliminar
  3. As calças ficam-te muito bem!!
    Gostei muito do padrão do casaco :)
    Beijinhos!
    http://fashion-is-a-passionn.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Obrigada pelo teu comentário,
    adoro o outfit :)

    ResponderEliminar
  5. this is a perfect outfit!

    http://www.thefashionhaven.com/

    ResponderEliminar