17 março, 2014

All you can eat Asian

P3080022
P3080023
P3080019
P3080014
P3080012

If you've followed me for a while you probably know how much I love asian food and I'm not only talking about the typical sushi dish but everything from yaki udon to mee goreng (I'm getting hungry just spelling those words). Last weekend, to celebrate International Women Day, me and my parents went out for dinner and it was their first time tasting asian food. I have to admit, I was way more excited than they were and it was the best dinner someone could have offered me. Do you like asian food?


nesjgd-horz

Se já me seguem há algum tempo, já devem saber o quanto eu adoro comida asiática. Não estou a falar apenas do típico sushi, a minha paixão vai desde o yaki udon japonês ao mee goreng tailandês. Todos os sabores me deixam mais apaixonada a cada segundo e despertam novas sensações no meu paladar (estou a ficar com fome só de imaginar). O fim-de-semana passado, para comemorar o Dia da Mulher, fui com os meus pais jantar ao restaurante Nagoya, na Expo e não podia ter saído mais deliciada. Gostam de comida asiática?  twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

2 comentários: