24 março, 2014

FAVOURITES | Spring Shoes

shoes



1, 2, 3, 4, 5, 6

I'm quite excited for summer even though I still want to keep wearing my silver booties I've shown you here for a few more months. I think I'll actually get tired of wearing boots all the time as soon as I start adding some more new pairs of sandals to my wardrobe so I decided to get some inspiration for the new season online. One of the best places online with the raddest shoes is definitely Dressale. I love their unique designs and I was delighted with their sandals for 2014. I'm not a big heel wearer and I actually prefer chunky platforms or flatforms in my everyday life as well as some colour (I'm not sure why I was drawn into red so much) so this pairs completely fitted my desires for summer. If you haven't checked their website for shoes, you definitely should! (click here if you want to, and give the little unicorn some love)

Are you thinking about summer shoes already?


nesjgd-horz

Como podem ter visto pelo meu último post aqui, por muito que esteja entusiasmada com a chegada do verão não quero ter de arrumar o meu calçado de Inverno. A única maneira de desistir de usar as minhas botas quando estiverem 40ºC será arranjar um novo par de sapatos preferido e de preferência, fresco.
Para me inspirar, andei a percorrer o site da Dressale (para mim, um dos melhores no que toca a sapatos) e fiquei a babar por uns quantos pares. Enquanto o Verão vem e não vem, vou decidir se devo arriscar encomendar uns pelo site (já o fizeram? Como correu?) e até lá, deixo-vos a minha wishlist.
Não sei porque me senti tão atraída pelos vermelhos mas, como uma péssima utilizadora de saltos altos, não poderiam faltar as plataformas e os saltos grossos. 
Se quiserem ver melhor algum par que escolhi, carreguem nos números ou dêem uma olhadela pelo site aqui!
Já estão a pensar no calçado de Verão?

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

6 comentários:

  1. Gosto imenso do primeiro :)
    Beijinhos!
    http://fashion-is-a-passionn.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Such a nice list ! Love the red shoes !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  3. Adorei os segundos, são lindoos! Ainda ando à procura de uns sapatos vermelhos perfeitos!
    Beijinhos

    ResponderEliminar
  4. the shoes are not my style but i think they could look lovely on you! xx

    ResponderEliminar