23 março, 2014

FAVOURITES | My wonderful boots

P3090015
P3090013
P3090012

I can't describe how deeply in love I am with my silver booties from ZARA, so much that I'm debating in my head if I really want summer days to come my way or I'll just stick with winter and keep on wearing my lovely boots.
I'll wear them today, once again. What is your favourite pair of shoes?


nesjgd-horz

Não sei descrever o quão apaixonada eu sou pelas minhas botas prateadas da ZARA mas para terem uma noção, eu que sou toda do sol e calor estou a ponderar se realmente quero que o bom tempo venha (já que isso significa que terei de as guardar até ao próximo ano). 
Hoje vou usá-las, mais uma vez. Qual é o vosso calçado preferido?

 twitter flickr lookbook facebook  youtube bloglovin

4 comentários:

  1. São bem giras :)
    Aproveita-as bem enquanto o calor ainda não aperta

    Beijinho
    Blog / Facebook

    ResponderEliminar
  2. Bem giras! Eu também adoro as minhas botas (ambas da Zara) e também não me vejo a larga-las tão cedo ahah

    ResponderEliminar
  3. Those are rad, thought about getting them myself!! My favorite ones atm are my topshop arabel2 cut outs, I actually have to force myself not to wear them every single day..


    vamirato.blogspot.com

    ResponderEliminar