19 fevereiro, 2014

Instagram update!




Bad news, my computer is taking some days off as it was probably really tired from blogging. He's now resting at the computer's hospital and I only have a tablet to work  with which is not easy and isn't really idealk for uploading pictures and creating nice blog posts. So today I have a Instagram update for you where you can check my latest outfits and whilst I can't really upload and edit my pictures. Make sure you follow me there @msialmeida and if you want me to check out yours please leave your username in the comments below!






Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!

Más notícias, o meu computador decidiu hibernar inesperadamente, provavelmente para escapar ao frio que se tem feito sentir. Ele está num sítio melhor agora, junto daqueles que sabem cuidar dele e que, esperamos nós, mo trarão de volta são e salvo. Tudo o que tenho agora é um tablet que não é propriamente compatível com o upload de fotos dos meus outfits por isso deixo-vos com umas atualizações do meu Instagram. Lá podem ver os meus últimos outfits bem como outras snaps da minha vida por isso se quiserem seguir-me basta procurarem por @msialmeida! Se tiverem Instagram, deixem os vossos usernames nos comentários!



 twitter flickr lookbook youtube bloglovin

5 comentários:

  1. Eu vou seguir ;) Adorei ver esses bocadinhos do teu dia!

    ResponderEliminar
  2. Cool pictures !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  3. Obrigada! ♥
    Adoro o teu instagram, tens sempre boas fotos!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Obrigada ♥
    As melhoras para o teu computador! E já te sigo no insta, sou a @inesdebrito

    ResponderEliminar