14 fevereiro, 2014

FRIDAY FOCUS | The Valentine's Day Deal

ff



I'm not a big Valentine's Day person and I don't really get the hype around that but let's face it, shop windows are covered in red hearts and sexy outfits for the big night (don't get me started on this). So basically, valentine's day was created to remember people they should be romantic and nice to their partner at least once a year, which sounds quite ridiculous when I put it that way but if we follow the same thought line, so does Christmas.
Even though I'm not really into that, it's always nice to get a little festive and dress for the occasion so here's a video I made specially for all you loving birds. Maybe this will help me get into the love wave going on right now.


nesjgd-horz

Não sou, de todo, a maior fã do Dia dos Namorados que tem como principal objetivo lembrar as pessoas que, uma vez por ano, devem mostrar o seu lado romântico e mimar o seu companheiro (ou então, uma razão para as lojas atrairem clientes a rodo na véspera deste dia tão importante). E não me vou alongar mais ou, evenualmente, chegarei à conclusão que até o Natal tem pouco de época de celebração da união e da família.
Apesar da minha ligeira aversão, é impossível não nos vermos rodeados de amor e corações vermelhos nestas alturas por isso estou a deixar-me levar na onda da celebração e um vídeo pareceu-me uma boa maneira de mergulhar diretamente no momento.


 twitter flickr lookbook youtube bloglovin

2 comentários: