21 janeiro, 2014

Wild at heart

P1150036
P1150035
P1150037
P1150040
P1150050


 Jacket Stradivarius Floral Bomber Romwe Top, pants and hat ZARA Boots Bershka



I'm back to uni and for the first time I'm able to put in practice every tip I gave you (and myself) in my blast FRIDAYFOCUS post where I rambled about how to stay organized no matter how busy I am with work. And that's why I am writing this post on the train on my way home. What a true blogger? Hopefully today I'll have time to take a few outfit pictures before my driving's lesson even though it's pouring in rain at this moment.
This pictures I took this week just before it started raining (again) and I was really  pleased with the result! I love this place where the pictures were taken and I'm wearing a few of my favourite pieces at the moment, including my new hat from ZARA Men I got last weekend. I'm getting slightly obsessed about hats and the way they complete the outfits.
I'm wearing my new ZARA trackies again which I already consider a staple in my wardrobe for how versatile and easy to style they can be. Soon I'll be uploading a lookbook showing you different ways I wear them.
How is your week going so far? Don't forget to enter my giveaway!

nesjgd-horz

Estou de volta à universidade e pela primeira vez posso pôr em prática as dicas que referi no último FRIDAY FOCUS. É por essa razão que, como uma verdadeira blogger, estou a escrever este post no comboio, a caminho de casa. Com sorte, vou conseguir tirar algumas fotos do outfit que estou a usar hoje antes de ir para a aula de código.
Estas fotos foram tiradas esta semana pouco antes de a chuva me ter mandado de volta para casa e adorei o resultado final! Adoro o local onde foram tiradas e o outfit que estou a usar incorpora algumas das minhas peças preferidas no momento: mais uma vez, as minhas calças novas da ZARA. Não as uso todos os dias, eventualmente, só tenho tirado fotos quando as tenho vestidas. O meu novo chapéu da ZARA Men também está a ganhar um cantinho especial na minha formulação de outfits em pensamento e consigo imaginá-lo a dar um toque especial a qualquer conjunto que possa criar. Em breve virá um lookbook com várias maneiras como tenho usado ou penso usar estas calças. 
Como está a ser a vossa semana? Participem na giveaway!


Valentine’s gift of free cash coupon! Valid for products on the whole site!
Everyone has a chance! Don't miss it, my dear friend!
Form 21st January to 23rd January!  Only three days!
Check all items here: http://www.romwe.com/

image001 (3)

Mais promoções da Romwe, meninas! Aproveitem!
 twitter flickr lookbook youtube bloglovin

14 comentários:

  1. super original este outfit :)
    xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Mas que gira Mara, conheço bem esse sítio!

    ResponderEliminar
  3. Adoro o look
    http://asperolaspreciosas.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Obrigada! ♥
    Adoro o look, está espetacular mesmo!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Love how you updated the all-basic look with that floral top - great boots =) Sigh, we do get a little crazy don't we? Always finding ways to get an outfit shoot squeezed into our day!

    - Che

    style-che.com

    ResponderEliminar
  6. Such a great look, love the floral jacket :)

    Do you wan to follow each other, let me know on my blog?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  7. É um estilo bem confortável :)
    Faz uma visita no meu blog Marisa Ferreira Blog.
    E já agora se não for pedir demais, podes visitar o meu canal do youtube? Comecei a fazer vídeos à pouco tempo e gostava de saber o que achas. :)
    Meu canal do Youtube

    ResponderEliminar
  8. love the flowers jacket ! :)

    saralookbook.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Awesome pics and super cool outfit
    Like it so much :D

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/01/saturday-night.html

    ResponderEliminar
  10. Love your hat!!!

    http://www.comercialmoyano.com

    ResponderEliminar