16 janeiro, 2014

Blog series: Introducing FRIDAY FOCUS

IMG_7459-tilefinal
I feel like I've been neglecting Blogger since I first started Youtube and even though I have to admit I love making videos slightly more than I love blogging I don't want to throw away the last years I've been dedicating to my little space (that has been slowly growing).
With uni (and lack of organization) I hardly have time to blog but in 2014 I committed myself to change that!
So, to be more active in the blog and to get away from all outfit kind of posts I'll be starting a new series on the blog this week!
It'll be a weekly series going up every friday nigth where I'll write a little chatty post talking about something that caught my attention during the week or something I worked on!
It can be anything from DIY's, food and recipes, fashion related themes apart from outfits, beauty tips or reviews, music, pretty much anything except from outfit posts.
So this new series is called FRIDAY FOCUS just to keep my options open and I hope you like it and look forward to it!
I already have the first FRIDAY FOCUS prepared for you guys so don't forget to check out my blog next friday night!
Hope you have a lovely week!

nesjgd-horz

Sinto que tenho negligenciado o blog desde que comecei a fazer vídeos para o Youtube e ainda que tenha descoberto a minha paixão pelo modo de filmar da minha câmara, custa-me deitar fora alguns anos de blog e escrita (algo que também adoro e que tenho subestimado da mesma forma).
Para evitar um desfeche pouco feliz, achei que precisava de impor algumas mudanças à minha rotina bem como criar algo que me voltasse a entusiasmar no que toca ao blog e por isso, depois de alguma ponderação, decidi começar um nova série no blog.
Pode parecer mau e pouco natural mas esta série vai obrigar-me a postar pelo menos duas vezes por semana (um outfit e o "episódio") e possivelmente levar-me a apaixonar-me do novo pelo mundo do Blogger.
Quanto à série, é bastante simples. Todas as sextas-feiras à noite irá cair um post intitulado FRIDAY FOCUS que, tal como o nome indica, se baseará num tema no qual me tenha focado durante a semana ou que tenha chamado à minha atenção. Sendo mais explícita, irá variar entre dicas, DIY's, comida e receitas, alguma moda que não inclua outfits, música, beleza... Basicamente, tudo o que não inclua outfits para dar um novo ar ao blog!
O primeiro já está planeado e virá esta semana por isso estejam atentos e não se esqueçam de dar uma espreitadela ao blog todas as noites de sexta-feira!
Tenham uma ótima semana!

 twitter flickr lookbook youtube bloglovin

11 comentários:

  1. espero que reencontres o entusiasmo! :)

    ResponderEliminar
  2. Parece-me um bom método para retomar o gosto pelo blog :)

    ResponderEliminar
  3. lovely post, looking forward to your next posts!

    http://pomegranateandcoffee.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  4. Hi my dear,
    Lovely post and gorgeous blog! I just found it and it's great,
    Folow u right now, hope u can follow me back :)
    Have a great weekend!
    xx
    http://2minutosblog.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Hey beautiful! :) ..Me and my sister are running a site called Beautytop.
    You should be on the page.. really! ...Vi have alot of visitors and they might become your fans and followers if they see you on our site ;) ..
    Just check out the site and join!! ;) .. www.beautytop.tk

    ResponderEliminar
  6. Acho que vou gostar desta série :)

    http://mykindofjoy.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. Ansiosa :) x

    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Muito obrigada! ♥
    Acho que fazes muito bem, estou curiosa :)

    ResponderEliminar
  9. I just met your blog and is so pretty. I invite you to visit my blog and if you want follow me on blogger! Kisses :)

    http://thebrunettesstyle.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar