10 dezembro, 2013

Gamma Ray

PC100037
PC100045

Skirt Romwe Top ZARA Boots Bershka Necklace Telly Weijl

Once again, busy week. I've been trying to update you guys as much as possible but it's been terrible, specially now that I'm having lot's of tests and presentations. Today I decided not to go to uni and stay at home studying instead. I did left in the morning with my mom and I had the chance to took a couple of pictures of my outfit. I took a couple, only two worked out because my camera went crazy and decided not to switch modes so I may have to take it to the get it checked by a professional.
Abou the outfit, I fell in love with this holographic Romwe skirt from the moment I spotted it on the website and I finally decided to get it! It arrived very quickly and I was so happy when I saw it! I'm really loving silvers and holographic pieces in the moment and I couldn't wait to wear it. I'm also wearing my new favourite boots I got for my birthday that I can't seem to take off my feet.
This outfit is quite similar to the one I wore on my birthday, I'll be posting a couple of pictures later! 
And last but not least, thank you for the 600 followers! You couldn't have given me a better reason to keep on bloging right now!
Hope you liked it, have a lovely week!

nesjgd-horz

Mais uma semana de loucos. Tenho tentado ao máximo manter-me ativa por aqui mas tem sido quase impossível, especialmente agora com testes e apresentações. Hoje não fui à faculdade e decidi ficar por casa a estudar. Ainda assim, saí de manhã e aproveitei para usar a saia (que podem encontrar aqui)que chegou há uns dias no meu correio.
Fiquei completamente apaixonada por ela quando a vi no site da Romwe e depois de muito pensar, arrisquei e encomendei-a. Assim que chegou, foi amor à primeira vista e mal podias esperar por a usar. 
Estou também a usar as minhas botas novas que recebi nos anos e pelas quais estou apaixonada. Não imagino melhor peça para adicionar à minha coleção, confortáveis, práticas e drop dead gorgeous.  
O outfit é bastante semelhante ao que usei no meu aniversário, em breve mostrarei algumas fotos.
E por último mas não menos importante, obrigado pelos 600 seguidores! Não podiam ter dado melhor razão esta manhã para continuar a investir no blog!
Tenham uma ótima semana!

 twitter flickr lookbook youtube bloglovin

7 comentários:

  1. I adore your skirt and your necklace is amazing! Lovely outfit x

    electra-violet.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  2. Great skirt and boots! Love the look

    http://sarahlikesfashion.blogspot.com.au/

    ResponderEliminar
  3. Olá olá muitooo gira :)
    O teu blog está a ficar cada vez mais giro e interessante, já te sigo para assim não perder nadinha!!

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    ResponderEliminar