28 outubro, 2013

You're gonna hear me roar

PA260050
PA260043
PA260045
PA260051
PA260047

Leather jacket Stradivarius Top Springfield Pants Zara Shoes Seaside Glasses Firmoo

I'm taking a quick break from my chemistry book to post a quite recent outfit I wore! This weekend was all about wondering around, enjoying a couple of days with my family and didn't even had the time to open a book this last two days. I now have a lot of work to do pilling up on my desk but it felt amazing to not think about school for only 48h. I took lots of pictures so expect a couple more posts soon (as long as I have the time to sit in front of the computer).
The weather is getting awful once again so I'm already running into my leather jacket. Unfortunatelly, I don't think I'll be wearing this outfit any time soon with a simple t-shirt as the cold seems to be just around the corner. 
To spice up the outfit I couldn't resist wearing my redish flatforms I'm so in love with and give a nice pop of color to the leopard print. And by the way, I'm wearing a new MAC lippy on this pictures, can you guess what shade?
Have a lovely week!

nesjgd-horz

Estou a deixar o meu livro de química respirar por breves momentos e a aproveitar para deixar um post no blog (e pedir desculpa pela inconsistência de postagens). A verdade é que o tempo é escasso e o cansaço acumula-se e nem mesmo o fim de semana me permite sentar em frente do computador. Consegui deixar os trabalhos e os testes de lado nos últimos dias e aproveitei para passear e tirar toneladas de fotos por isso esperem mais alguns posts para breve! 
Já que o frio parece ter vindo para ficar, não tenho largado o meu casaco de cabedal e apesar de já terem visto um conjunto parecido com este por aqui, não tinham tido ainda a oportunidade ver a minha mais recente paixão num outfit: os meus sapatos! Acho que são a melhor maneira de dar um toque especial aos outfits mais simples, já para não falar no quão confortável é passar um dia dentro deles.
Em breve, muitas fotos virão. Tenham uma ótima semana!

Já agora, a Romwe está a fazer uma flash sale! Deêm uma espreitadela aqui!

image001
Super slim price flash sale!  Only 20 hours LEFT!
Hot items back season!  $16.99 up!
Don’t miss, girls!

 twitter flickr lookbook youtube bloglovin

12 comentários:

  1. Me encanta la combinación un besazo fuerte

    ResponderEliminar
  2. Cool outfit !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  3. gorgeous outfit! love the shoes x

    britishmermaid.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  4. Que saudades destas tuas publicações :)
    Estás mesmo Roar ! :p Lindaaaa <3

    Sweet Love,
    http://sweetcamomile.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  5. This is SO gorgeous... I'm really loving the pants! xx

    ResponderEliminar
  6. Love the combo of the pants and flatforms.
    www.youthinkimreckless.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  7. love your blog, if you want to follow each otheR, let me know!

    http://blog-dailylife.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  8. As calças são muito giras :)

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  9. I absolutely love your outfit :) And your glasses frames are so quirky, amazing!

    Hayfa
    www.londonloafers.com

    ResponderEliminar