26 outubro, 2013

Romwomen wishlist!

cats


Long time no see! I've been extremely busy lately and I barely have time to stand in front of the computer without having a couple of biochemistry books open. I've been trying to organize my life and getting back to blogging properly but it has been almost impossible. Today I'm showing you a couple of my favourite pieces from Romwomen. I didn't know about this online store but I fell in love as soons as I saw all their unique pieces. Here's a little glimpse of what you may find there and feel free to check out their website here. Have  a lovely weekend!

nesjgd-horz
Já não me lembro da última vez que me pude sentar em frente ao computador e visitar blogues. Tenho andado mais do que ocupada o que torna impossível encontrar tempo para tirar fotos ou mesmo passar as que já tirei para o computador.
Enquanto procurava alguma inspiração dei de caras com uma nova loja online, a Romwomen e bastaram alguns minutos a nevegar pelo site para me apaixonar por uma tonelada de peças. Adorei as peças únicas a preços bastante razoáveis que encontrei por lá e reuni algumas das minhas favoritas. Espero que gostem e se quiserem visitar é só clicar aqui! Tenham um ótimo fim de semana!

 twitter flickr lookbook youtube bloglovin

5 comentários: