22 julho, 2013

Midi skirts: How I'd wear them

midi3



White t shirt, €17 / Topshop , €40 / Zara shoes, €77 / Necklace, €15 / Chanel makeup / Bolsa tipo envelope tachas


midi



midi2
Scoop crop t-shirt, €20 / Zara pattern skirt, €46 / Coin pouch, €54 / Essie blue nail polish, €6,15 / Sandália cunha camurça

As I told you on my last post I've been really into midi skirts lately and if I could I'd be wearing them every single day. They're perfect for summer, really classe, easy to dress up or dress down and I think it looks a lot more sexy than really short shorts showing way too much skin, legs and sometimes buttocks.
If I could do magic this three outfits would instantly appear on my wardrobe right now and make me the happiest girl on earth. Until then, I'll keep on dreaming about all those pieces and how amazing I'd look wearing them. What do you think about this trend? What's your favourite outfit?



Como poderam ver no último post, midi skirts são a minha mais recente paixão e por minha vontade não tiraria a minha. São perfeitas para o verão, com um toque de classe, fáceis de dress up ou dress down e atrevo-me a dizer que fica bastante mais atraente do que calções minúsculos a mostrar demasiadas pernas, pele, e por vezes, nádegas.
Se fizesse magia garanto-vos que este três conjuntos aterrariam no meu armário neste momento mas até lá vou continuar a sonhar e a imaginar o quanto eu amaria ver-me dentro daquelas peças. O que acham deste estilo? E qual é o vosso outfit preferido?

formspring • twitter flickr lookbook youtube bloglovin

14 comentários:

  1. Love the lists !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ResponderEliminar
  2. Obrigada pelo teu comentário no meu post ♥
    Eu adoro os looks com elas, apesar de saber que não me iriam ficar bem, quase que aposto :c

    ResponderEliminar
  3. I like the last one the best! lovely post

    ResponderEliminar
  4. também gosto imenso mas ainda não experimentei nenhuma! adorei as tuas sugestões, também usaria assim :)
    beijinho

    ResponderEliminar
  5. especially the first combination we love!
    <3

    ResponderEliminar
  6. Great sets, love the last one!

    xx Karolina
    CARAMODE

    ResponderEliminar
  7. schöne outfits ! ☺
    http://adormaryable.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  8. Ainda não tive coragem de usar porque tenho as pernas pequenas, mas adoro ver nas outras pessoas, e adorei todos estes looks :)
    Beijinho

    http://fashionalatic.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  9. ahhh i absolutely love these outfits!
    xx

    blueviolethearts.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  10. the last set is my absolute favorite:) love those kind of skirts too! they have the perfect length. i don't own many of them - i guess just two but i love them so muchie:) i should wear them more often though:)

    lots of love x

    ResponderEliminar
  11. I'm loving the first 2 sets! They're so edgy :D

    http://bleedinginwardly.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Adorei os looks que criaste, principalmente o último :)

    ResponderEliminar