26 abril, 2013

Let the summer begin

First beach day of 2013! The weather was amazing yesterday so I wouldn't miss the oportunity to enjoy an amazing day at the beach to take a nice sun bath. I was actually getting used to this gorgeous weather but I think I'll have to accept that I won't be having any more beach days soon.
Here's a couple of pictures I took yesterday, hope you're having a nice week!



Nada melhor para mim do que aproveitar um feriado para ir à praia, ainda para mais com um tempo de verão como se fez sentir ontem! Calor, pouco vento e muito sol são os ingredientes perfeitos e mais do que poder bronzear-me um pouco pude ainda dar uns ótimos mergulhos. Foi sem dúvida a melhor maneira de me despedir deste bom tempo nos próximos dias. Como passaram o vosso feriado?

♥ Beach day
♥ Beach day
♥ Beach day
♥ Beach day
 photo IMG_5821_zpsea06d718.jpg
 photo IMG_5820_zps382ba2f4.jpg
♥ Beach day
♥ Beach day
♥ Beach day
♥ Beach day
♥ Beach day


formspring • twitter flickr lookbook youtube bloglovin

20 comentários:

  1. Oh que inveja *.* eu ainda nem tirei os meus bikinis da gaveta :o

    BEIJINHO

    ResponderEliminar
  2. Bem que sortuda, já pela praia! E que bem que sabe quando está mesmo calor e sem vento :P

    xoxo

    ResponderEliminar
  3. Eu fiquei por casa, mas na quarta também já estive na praia :D

    Beijinho
    http://dcidadedopecado.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Obrigada! ♥
    Parece ter sido um dia muito bom! Ontem também aproveitei para me bronzear!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Such pretty pictures! where did you get your top? :D Its really pretty!
    Hope you had a great time I wish there was nice weather here!
    Sofia x

    ResponderEliminar
  6. Looks like you had a really nice time :)

    www.fashionmagically.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. Oh how I am in need of a holiday, the above looks lovely - thanks for sharing such fabulous photographs.

    Elizabeth x

    www.candyflosscurlscupcakesandcouture.com

    ResponderEliminar
  8. Mas que linda que és rapariga! E esse snack é bem saudável e das melhores coisinhas, nada como alface e tomate <3

    ResponderEliminar
  9. O meu feriado também foi passado na praia,mas longe de andar de bikini xD Praias do norte por enquanto não dão para isso :P

    ResponderEliminar
  10. WOW:)! I wish I could go to the sea so easy - but you've got a nice time there yeah?! So I wish you a nice summer begining too! I'll drive this year to Mallorca - maybe you'll check out my new youtube channel - it will be a next part of my blog (Youtube: The Beach Crush) - would be great if you would subscribe to it & to my first one (but I think you've already subscribe:)) anyway wish you sunny days with lots of fun and smiles:)!

    Bye,
    NIKA

    ResponderEliminar
  11. Que linda!! <3 e sortuda pela praia hehe
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Muito bonita , tenho tantas saudades de ir a praia ...


    beijinhos

    ResponderEliminar
  13. Obrigada querida ♡
    Que gira, também fui para essa praia no sábado passado e não me importava de ter ido também no feriado :b

    ResponderEliminar
  14. tão gira :) que inveja eu fiquei por casa :|

    **
    heart-sease.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  15. Ainda não pus os pés na praia, mas quero mudar isso hahahaha
    O teu conjunto de bikini é muito giro :p

    ResponderEliminar
  16. love your blog and style, followed you on gfc and bloglovin :) xx

    http://gypsywardrobe.blogspot.com.au/

    ResponderEliminar
  17. Obrigado!!
    Gostei tanto das fotografias ♥

    ResponderEliminar