23 março, 2013

Keep it simple

♥

 photo IMG_4835_zps1ea1b49a.jpg
 photo IMG_4832_zps012064ee.jpg
 photo IMG_4833_zps9d4c408e.jpg
♥
Leather leggins Bershka T-shirt Zara Denim shirt Bershka Jacket Bershka

It's weekend already and I'm having a really relaxed saturday. I just finished lunch so I'm going for a walk now and hopefully I'll take a few outfit pictures. I'm hoping to spend the rest of the afternoon laying in the couch, watching movies with a plate of nice snacks next to me. What are your plans for today?



Já é fim de semana de novo e estou a aproveitar o sábado para relaxar. Acabei mesmo há pouco de almoçar e vou passear um pouco e tirar algumas fotos do outfit. A tarde, espero eu, será passada no sofá com muitos filmes e petiscos. O que vão fazer hoje?

formspring • twitter flickr lookbook youtube bloglovin

21 comentários:

  1. Nice outfit love your denim Shirt ! :)

    ResponderEliminar
  2. Olhei para estas fotos e pensei: ela escolheu roupa como se estivesse a escolher para mim.
    A sério, este look é mesmo a minha cara. Eu no dia-a-dia adoro andar assim, super confortável :)

    Já passo por cá há algum tempo, mas ainda não te seguia.. até hoje :)
    Beijinho,
    http://dcidadedopecado.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Loveeee the denim underneath. So cute. Follow each other?

    www.alifeinthefashionlane.com

    xo

    ResponderEliminar
  4. adoroo as tuas leggings! :)

    **
    heart-sease.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  5. Simples fotografias mas bonita :)
    beijinho

    pegadasdeumaprincesa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. This is a cute layered look! Happy weekend :)

    xo, alison*elle

    ResponderEliminar
  7. Great outfit! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  8. I love your outfit,I'm following your blog now! OBSESSED already :)

    daintydaffs.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. pois, eu também detesto andar com o verniz todo saído então em altura de testes é o terror e assim não tenho essa preocupação :)

    ResponderEliminar
  10. love how you layered in the outfit darling! xoxo

    www.roxysun.com

    ResponderEliminar
  11. Boa combinação, adorei a peça denim, é sem dúvida a minha favorita ;)

    ResponderEliminar
  12. Love this outfit post Mara! Bershka is such an awesome shop but there are non near me in the UK. The only store I know of is in London!

    I'm your newest GFC follower by the way, love the blog :) If you could check out my latest outfit post that would be amazing www.amodernminute.co.uk

    Amy xxx

    ResponderEliminar
  13. i really love the layered look. would definetly be a perfect outfit the weather were having atm :-)
    xo

    ResponderEliminar
  14. simple is better! the denim shirt goes great with the leggings@ great job~

    xo, ZEBRA AND MEERKAT ~

    ResponderEliminar
  15. yguijopkå oon suomesta

    i am from finland

    ResponderEliminar
  16. Ihania vaatteita sulla!

    käy tsekkaas munkin blogi :)
    kiiaelina.blogspot.com

    ResponderEliminar