15 março, 2013

Get to know: China Doll Boutique

Good night lovelies! I can't stop falling in love with the new collections for spring whenever I go through a online shop and today I'm sharing with you a online store called China Doll Boutique I found really stylish, with great products and good prices.
Even though I had an hard time choosing a single item, I ended up putting together this outfit to show you one of my most beloved kind of outfits for spring. I love the idea of mixing military style with feminine pieces and I chose this jumper to create the outfit I'd love to see in my wardrobe right now. What do you think about the store?



Boa noite meninas! Ultimamente sou incapaz de não me apaixonar pelas novas coleções de qualquer loja que visite e hoje venho partilhar convosco uma online shop recente com roupas adoráveis e a bons preços! A loja chama-se China Doll Boutique e depois de uma espreitadela é impossível não me derreter por quase tudo. Acabei por criar um outfit com esta camisola que adorei e estou a tentar convencer-me que é impossível transportar estas roupas para o meu armário em 10 segundos.
Se há coisa que tenho adorado nas novas coleções é a combinação do estilo militar com peças femininas e vocês nem imaginam o quão bem me ia sentir dentro desta roupa. O que acham da loja?

 photo china_zps8f11af97.jpg
formspring • twitter flickr lookbook youtube bloglovin

6 comentários:

  1. I really love the necklace and the thin jumper!

    www.laurensibs.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  2. We really love the bag and especially the jumper! great post darl

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    ResponderEliminar
  3. Thanks for your following, just followed you back :)
    xx

    http://www.camillaenrose.com/

    ResponderEliminar
  4. love the acid wash jeans. following you on GFC and bloglovin! follow back? (:
    http://sunsetswings.blogspot.com
    xx S.

    ResponderEliminar
  5. I am really enjoying that bag, I always forget to check in Accessorize, this teaches me NOT to do that!! So thanks for sharing!

    E x

    ResponderEliminar