12 março, 2013

Being intelligent is sexy, don't play stupid

I'm truly loving this feeling of job done after lots of exams and school work. I can now spend my beloved afternoons doing whatever I feel like, not worrying about studying for three hours in a row, exercising and simply procrastinating. I really have to enjoy this days as I'll spend my spring break studying for my exams and trying to get all school work done as soon as possible.
Now I'm just having a quick healthy snack just before my daily workout routine. Have a nice week!
By the way, abou the get ready with me video, I was realy running late last saturday and I had no time to film my routine but I promise you a new video really soon!



Não há nada que saiba melhor do que a sensação de job done, depois de semanas de trabalho árduo e de estudo diário que quase me levaram a loucura. Agora, as minhas tardes podem ser passadas a fazer o que bem me apetecer, sem preocupações e ccom muito descanço. Tenho de aproveitar esta última semana antes das férias porque quando começarem terei de me dedicar aos estudos novamente para os exames de 11º ano que vou repetir.
Agora vou acabar o meu lanche saudável e depois algum exercício físico. Espero que estejam a ter uma ótima semana!
Já agora, quanto ao vídeo get ready with me, no sábado atrasei-me imenso e não tive tempo de filmar a rotina mas prometo-vos um vídeo novo em breve!

♥ OOTD
♥ Careful
♥ I'm so hard

formspring • twitter flickr lookbook youtube bloglovin

11 comentários:

  1. Adoro as fotos! Quanto à sensação de job done, também já a sinto e é de facto maravilhosa, que alívio! :)
    xx
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Tão fofa a tua sweater x
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Obrigada! ♥
    Adoro a tua sweater!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. The sweater is gorgeous! I am all about studs recently! :))

    XO,
    http://www.rosychicc.com

    ResponderEliminar
  5. congrats on getting your work done! don't forget to earn daily entries in my I ♥ Makeup giveaway :)

    ResponderEliminar
  6. That's such a lovely jumper!

    www.laurensibs.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar