24 fevereiro, 2013

There's no place like home

Hey beauties. I just got home after a long day enjoying the gorgeous sun downtown.
I spent the morning shopping for some bits and bobs at IKEA and imagining my dream home in a few years, so I hope. After lunch we decided to take advantage of the sun and we went to downtown for a walk. I love Lisbon and I don't think there's any city in the whole world more beautiful than my city and I really missed spending a sunny afternoon walking around the beautiful streets. It was so fun and I was so tired when I got home that I immediatly jumped into the kitchen and, as usual, ate a lot more than I should. Now I'm just getting myself ready (fisically and mentally) for a new week. How was your weekend? Outfit pictures tomorrow!



Olá princesas! Cheguei à pouco a casa depois de uma boa tarde a aproveitar o sol na baixa de Lisboa. Passei toda a manhã no IKEA a fazer umas mini-compras e a imaginar a casa de os meus sonhos dentro de poucos ano, espero eu. Depois de almoço decidimos aproveitar o sol que brilhou como não fazia há muito tempo para ir até à baixa de Lisboa passear. Apesar do frio terrível que esteve soube tão bem não ter de andar na rua com medo de ficar encharcada em menos de 5 minutos. Eu amo Lisboa e tenha imensas saudades de passear pelas ruas lindíssimas, diga-se de passagem, da minha cidade. Diverti-me imenso e fiquei tão cansada de andar que quando cheguei a casa corri para a cozinha para, como já é hábito, comer bem mais do que devia. Agora vou começar a preparar-me (fisica e mentalmente) para o início de uma nova semana. Como foi o vosso fim de semana? Amanhã as fotos do outfit!






P
Sem título
Sem título


♥ No place like home

♥ Beautiful city
IMG_4718

formspring • twitter flickr lookbook youtube bloglovin

15 comentários:

  1. I love your bag!x

    makeupmusicfashion.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  2. Eu adoro ir ao IKEA, e depois também fico a imaginar o que compraria se tivesse uma casa ahah
    Tavas linda, adoro o casaco ;)

    xoxo

    ResponderEliminar
  3. Thank you for your nice comment ^^ I can completely understand why this is your favorite movie.
    You enjoyed a sunny day?!:o Oh, lucky you! I can't remember the last time I saw the sun shine in my city..

    Have a great start in the week,
    allthatglittersnotgold.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Eu também andei a passear no fim de semana. Também adoro ir ao IKEA e por-me a imaginar a minha futura casa ahah xD

    ResponderEliminar
  5. que fotos lindas :) também gosto muito de Lisboa, se tudo correr bem para o ano já lá estou a estudas **
    beijinho e boa semana

    ResponderEliminar
  6. I miss Lisbon so much! I went for the first time on the birthday last June and loved every minute. The people there are lovely and friendly and it's such a beautiful city! I love how many Zara's you have there, I lived in them for the week I stayed there, making sure I didn't miss anything hehe. Can't wait to go back some day :) you look beautiful as always! :) x x

    ResponderEliminar
  7. Gosto imenso desse casaco :) É tão bonito!

    ResponderEliminar
  8. love the photos! the seafood look so good and I love seafood!!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Hey love, really cute pictures! I love them! Your outfit is so cute - love the purse!!! :)
    Keep in touch! :)

    ResponderEliminar
  10. You look lovely darling! I love IKEA such great interior pieces at reasonable prices!

    Eda x

    www.candyflosscurlscupcakesandcouture.com

    ResponderEliminar
  11. Ohhh my goodness you take some BEAUTIFUL pictures! Thanks for stopping by my blog, I'm definitely subscribing to you!

    ResponderEliminar
  12. Obrigada, querida :)

    Adooooro ir ao IKEA, mas perco-me sempre lá haha a minha casa já está completamente pronta e programada no meu pensamento, não preciso de pensar muito :p apenas preciso é de dinheiro para ela! haha

    xx
    fashionavenuebylilianasantos.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  13. tantas almofadas giras no ikea! ainda bem que a chuva se foi, o sol sabe tão bem :)

    ResponderEliminar