02 fevereiro, 2013

Take it off now girl

There was absolutely no way I'd be staying at home today. Even though I had to study I wouldn't be able to do any work if I hadn't catch some fresh air. I went on the hunt for this baby (click) and sadly I couldn't found the perfect one so I ended up buying a simple pink shirt. I really need to start thinking about saving for my summer wardrobe and for my summer vacations which I'm already planing. Now I'll just jump into my pyjamas and watch a movie underneath a cozy blanket. Hope you had a nice saturday!



Recusei-me a ficar em casa agarrada à tabela periódica e sabia que não iria ser capaz de fazer nada produtivo se não apanhasse estes belos raios de sol e um pouco de ar fresco. Esqueci-me completamente de publicar antes de sair de casa mas acho que ainda vou a tempo. Hoje comecei a minha busca pelo casaco que vos falei aqui e apesar de não ter encontrado aqui que realmente queria não resisti a trazer uma camisola para casa. Agora tenho de começar a pensar em poupar para o meu guarda roupa de verão e para as minhas férias que já começo a planear. Apesar de ter estado uma tarde ótima a noite está bem menos tentadora o que significa que vou ficar enrolada na minha manta a ver filmes. Espero que tenham tido um bom sábado!






Snacking time!
formspring • twitter flickr lookbook

11 comentários:

  1. love the sweater and you're so sweet!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  2. Gosto muito do teu look, adoro calções com botas ;)

    ResponderEliminar
  3. adoro os teus olhos linda :))
    http://morelovebeatriz.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. gosto muito dos detalhes da camisola!
    beijinho*

    ResponderEliminar
  5. Love this :) Great pictures, hope you are having a great weekend!!

    www.ngofficial.blogspot.co.uk

    <3

    ResponderEliminar
  6. gorgeous jumper!Xx

    http://lucycole.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  7. lovely blog girlie, let's follow each other! xx

    ResponderEliminar
  8. Sometimes i also have those days when i simply have to get out of the house. A pink skirt is always a good idea :) Cannot wait to see you wear it :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    ResponderEliminar