04 fevereiro, 2013

Pink addiction

♥ Pink addiction
♥ Valentines shopping # Pink 1

When I got home yesterday from shopping I realised I had only bought pink items and I think I might be getting into a pink addiction. The truth is that pink is one of my favourite colours to wear as it adds a little sweetness to any outfit and  being so sick and tired of this winter cold days I can only think about the days I'll be using bright colors and loose tops.
I had been unsure about buying a shopper bag but I instantly made my mind when I came across this gorgeous pink one, perfect for spring time. How amazing would it be if I could leave home tomorrow wearing my new pink dress and my new beloved shopper bag?



Ontem quando cheguei a casa e comecei a arrumar no meu (bastante cheio) roupeiro o que tinha comprado reparei que só tinha trazido comigo peças cor de rosa. Não foi de propósito, aliás, não reparei nisso sequer enquanto andava no shopping mas a verdade é que não é de admirar. Rosa é e sempre foi uma das minhas cores preferidas e ultimamente tenho adorado adicionar detalhes rosa a qualquer conjunto para lhe dar aquele ar mais doce e com a vontade que estou de que cheguem os dias solarengos de primavera só consigo pensar em vestir cores claras. Foi assim que acabei por trazer um vestido, uma camisola e uma mala rosa. A mala confesso que me deixou apaixonada e era mesmo o que eu procurava, só espero poder usá-la muito em breve, de preferência combinada com uns calções e uma blusa mais fresca.

formspring • twitter flickr lookbook

17 comentários:

  1. Que miminhos *.*
    Cor-de-rosa é, sem dúvida, a minha cor de eleição *.*
    Beijinho grande!

    ResponderEliminar
  2. I love the shopper bag! And all the pink is soo cute! :)x
    Sofia x

    ResponderEliminar
  3. a mala é super gira! :)

    **
    heart-sease.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  4. nice stuffs!!!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    ResponderEliminar
  5. Adorei as tuas compras, ainda hoje vi essa mala, é linda ! C:

    R: Haha, também já pensei nisso, x)

    makesomethingawesome.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. What a gorgeous bag!!Xx

    http://lucycole.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  7. a mala é mesmo linda!
    http://wish-i-were-alice.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. i'm not exactly of the color pink, but these are adorable and really suit you!

    www.novelave.com

    ResponderEliminar
  9. Olá querida Mara!
    Obrigada pela doçura disponibilidade e simpatia!

    Beijinhos Marafados*

    docemarafada.blogspot.p

    ResponderEliminar
  10. What a great blog and post.

    If you get a sec, check out my latest look 'Structured Stripes'.

    Stay beautiful,

    Sofia

    Be featured on Stylishly In Love: If you would like a chance to be featured on my fashion blog, then email me (stylishlyinlove@gmail.com) a picture of your go-to outfit for Valentine's Day. In honor of Valentine's day I will be featuring 14 bloggers. Make sure to email me by February 11th.
    Thank you.

    stylishlyinlove.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. reminds me of mean girls "On wednesday, we wear pink" haha :D

    www.nelliescloset.blogspot.com

    ResponderEliminar