13 fevereiro, 2013

Lace meets army

I had absolutely no time for blogging today and I only got home a couple of minutes ago after a long and funny afternoon. Tomorrow I'll be back at school with my classes starting at 8:30a.m. so it won't take long for me to get into my bed. I need to study for my biology test but I'm so tired that I won't even try to open my book. Have a nice day!



Não tive tempo absolutamente nenhum para o blogue hoje e só há pouco tempo cheguei a casa depois de uma tarde bastante animada. Amanhã estou de volta às aulas às 8h30 e por isso já me consigo a imaginar na minha cama em menos de dez minutos. Preciso imenso de estudar para biologia mas nem me vou atrever a abrir aquele livro gigantesco e monstruoso, dormir é a minha prioridade neste momento. Tenham um bom resto de semana!





formspring • twitter flickr lookbook youtube bloglovin

15 comentários:

  1. love this outfit!! :)) my favourite combination - shorts + boots!! ♥ :)

    ResponderEliminar
  2. Awww I think thats one of my favorites out of your outfits yet! :D Soo pretty :)
    Sofia x

    ResponderEliminar
  3. This outfit is fab.! Love this style!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    ResponderEliminar
  4. So pretty!
    i love your shorts <3

    http://www.candyliquor.co.uk
    UK High Street Fashion & Style
    xoxo

    ResponderEliminar
  5. you're so pretty and I love your shirt! x

    www.justshazea.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. wow- amazing look! love the combination and especially the boots with the denim shorts!

    www.walkonthestylesite.blogspot.de

    ResponderEliminar
  7. Cute! OX

    I'm looking for new blogs to follow and love yours, want to follow each other? Let me know.

    ResponderEliminar
  8. obrigada, foram uma boa compra. és tão bonita e adorei o blog*

    ResponderEliminar