25 janeiro, 2013

Think, relax and breath


Another week has flown by as usual and I can't believe I just had spend the entire week stuck at home studying. I'll definitily be staying away from any tipe of books (aside from eat, pray, love) all weekend and I'll try to make the most of it even though the weather is crapy. Hopefully I'll get to spend saturday's afternoon doing some shopping or just walking around the mall.
I spent less than 2 hours at school today but it was still a pretty fun morning even though I had started my day the worst way possible falling down the stairs while running to get to the bus on time. I couldn't miss the opportunitie to wear my beloved shorts (how I miss wearing shorts in bare legs) since the weather got warmer today so I just paired them with one of my favourite shirts and a coat to protect myself from the annoying rain.

What are your plans for the weekend? And by the way, how do you feel about the new background for my outfit posts?



Mais uma semana que parece ter voado antes que eu desse conta disso e que foi passada principalmente em casa a estudar (que tristeza). Definitivamente, recuso-me a abrir qualquer livro, para além de Comer, Orar e Amar todo o fim de semana e vou aproveitar o melhor que posso estes dois dias.
Apesar de ter passado menos de duas horas na escola hoje foi uma manhã bem animada o que eu não esperava tendo em conta que comecei o dia a cair das escadas enquanto corria para apanhar o autocarro. Fiz questão de aproveitar o aumento de temperatura para usar uma peça que há muito não saiam do meu armário: os meus adorados calções. Isso e um casaco com um carapuço ideal para me proteger desta maravilhosa chuva (não, nada disso).
Quais são os vossos planos para o fim de semana? E já agora, o que acham do novo cenário para as fotos?






formspring • twitter flickr lookbook

27 comentários:

  1. aano konečne vikend :) pristane ti to

    ResponderEliminar
  2. Hi. Only just discovered your blog, but I'm already liking it! :)
    Great outfit- love your boots!
    xxx
    http://heroineinheels.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  3. adoro a tua camisa,e as botas são bastante giras x
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Ai que tb ando cheínha de saudades de andar de calções só que , para mim, calção + meia calça atrapalham-me. É estranho, eu sei :P
    Por aqui é só chuva,chuva, chuva grrr
    Gostei do teu cantinho das fotos :D

    Senra

    ResponderEliminar
  5. Super fofinha :) Eu estou ansiosa por tirar um dos meus calções do armário, estou só à espera que o tempo melhore um bocadinho!

    Beijinho grande*

    ResponderEliminar
  6. Thos shoes are so great! I would love to have those! :) My weekend plans are going to hairdresser (finally) and visit my parents with my boyfriend, then I'm just going to relax and enjoy! :)

    xox Selina from Finland

    ps. Love your blog, you've got yourself a new member ;>

    ResponderEliminar
  7. Obrigada, querida :)

    Adorei o teu, vou seguir*
    xx

    ResponderEliminar
  8. devias fazer um video ou então tirares fotos ao teu quarto, parece fofinho! btw adoro o teu blog :)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Vou tirar umas fotos para mostrar (: muito obrigada!

      Eliminar
  9. I decided to relax and take it easy on this weekend! I wish you an amazing weekend!

    Check out my video on how to make your own pore strips! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=eyzRvudbXaE

    ResponderEliminar
  10. I like your shirt! :)

    Please visit my blog

    www.jeskug.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. so nice dear!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  12. Love the shirt paired with your shorts!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ResponderEliminar
  13. Para mim os próximos dias (até ''ordens'' em contrário) são de descanso!

    ResponderEliminar
  14. que gira :) a camisa é mesmo gira!

    **
    heart-sease.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  15. love the outfit! i have a simillar khaki shirt love it!

    http://thisgirlloveschic.blogspot.co.uk

    xx

    ResponderEliminar
  16. A camisa é giríssima!
    Passa no meu cantinho: Miss Tangerine :)

    ResponderEliminar