14 janeiro, 2013

New in: Sales shopping

Hey pretty girls! How was your monday? As I told you in the last post I went shopping all sunday afternoon and even though I haven't bought much I'm quite in love with the little gifts I got home. How lame is that I didn't had a single pair of black jeans? Fortunately I found some great ones that fitted me really well and it absolutely made my day. I also got a velvet burgundy peplum top which is actually the first peplum piece in my wardrobe. Yes, I finally gave in to the peplum trend and I can't wait to wear it but since it is short sleeved I might have to wait more than I want to. I also brought home some new furry friends for my feet, a gorgeous studded top that caught me in love and a simple khaki sweater. I'm feeling like I'm turning really skinflint this days 'cause I never want to spend my money and it feels like I'm not able to find clothing worth the money.



Boa noite! Começaram bem a semana? Como vos disse no último post ontem passei a tarde a respirar o ar pouco puro do centro comercial e acabei por comprar uns pequenos miminhos nos saldos. Algumas coisas andava mesmo a precisar, outras apenas tropeçaram no meu caminho e não lhes consegui resistir. Até há pouco tempo considerava-me uma pessoa pouco normal dado que no meu roupeiro era tecnicamente impossível encontrar umas calças pretas e vi o meu problema resolvido depois de experimentar pela primeira vez estas meninas que me assentaram bem melhor do que esperava. Aproveitei os saldos para aderir à tendência peplum depois de os meus olhos terem ficado pregados a uma blusa burgundy, tipo veludo. Comprei também uns novos companheiros peludos para os meus pés, um top com picos diferente de tudo o que tenho no meu roupeiro e ainda uma sweater khaki. Ultimamente tenho evitado desperdiçar dinheiro em roupa e parece que nada do que vejo se adapta às minhas necessidades. Continuo à procura da saia perfeita.


jeans bershka // peplum top stradivarius // studded top lefties // khaki sweater new yorker // slippers seaside




formspring • twitter flickr lookbook

13 comentários:

  1. Adorei o top lefties, parece ser lindíssimo :D Tens de mostra-lo com mais pormenor quando o usares ;D

    ResponderEliminar
  2. O peplum parece ser perfeito! Boas comprinhas :)

    ResponderEliminar
  3. Your new stuff ist lovely!! Everyone needs a pair of black skinnys! :)

    Much Love,
    Ranim
    the.perfect.disease

    ResponderEliminar
  4. Love your pics!! I am sure you'll be loved by many on world's 1st eyewear styling community —— plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    ResponderEliminar
  5. I love sales! <3 Nice items :D.
    I am following you. Kisses

    ResponderEliminar
  6. nice sales!

    http://liwlf.blogspot.fi

    ResponderEliminar
  7. ahaha adorei! beijinho

    http://alexachungscloset.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. gosto da camisola! :)

    http://beyond-your-eyes.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  9. Que comprinhas tão fofas e quentinhas!

    rainhadofashion.blogspot

    ResponderEliminar