20 janeiro, 2013

La vei en rose

This sunday, as usual, I stayed away from my computer as much as I could to enjoy some quality family time. Even though the weather was perfect for staying at home watching movies and eating popcorn (really healthy) I prefered to do some exercise walking around the shopping center. I came back with nothing but some random makeup items I bought just to feel like it had been worth the effort to leave my cozy home.
Now that I have already had a delicious and not so healthy dinner I'll just get into to bed with my biology book. Wish me luck!
Here's a pick of my outfit since I didn't had the opportunitie to take some decent pictures of it. I'm really obsessed with my leather pants right now and I'm constantly dreaming about new ways to wear them.



Como já é hábito os meus domingos são passados bem longe do computador (que hoje decidiu pregar-me um enorme susto) e este não foi exceção. Foi mais um dia muito bem aproveitado com a minha família apesar do mau tempo que se faz sentir na rua. A verdade é que com tanta chuva e vento que quase me põe a voar não tive propriamente vontade de sair de casa, no entanto, não há nada como manter-me quentinha durante a tarde dentro de um shopping. Mais uma vez cheguei a casa sem a saia que procuro desesperadamente mas comprei umas coisinhas que vos mostro amanhã só para sentir que ter abandonado a minha casa acolhedora durante a tarde tinha valido a pena.
Agora depois de um jantar maravilhoso e cheio de calorias vou enfiar-me na cama com o livro de biologia. Desejem-me sorte!
Uns pequenos detalhes do meu outfit de hoje já que não houve maneira de tirar melhores fotos. Estou completamente in love com as minhas leather pants e não consigo parar de construir conjuntos com elas na minha cabeça.





♥ Eat clean
♥ Pink food

Trying to do some shopping // Numa tentativa de adquirir novos moradores para o meu armário


formspring • twitter flickr lookbook

17 comentários:

  1. Que look tão fofo! Gosto imenso das tuas leather pants tb :)
    xx
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. guapísima!! me encanta el jersey!!=)

    mar-macias.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  3. I like so much it!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  4. Obrigada querida <3
    Adorei tanto o look, tão lindaa :3
    Beijinhos grandes*

    http://freefallfeather.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Esse look é tão fofinho, gostei muito mesmo :)

    beijinho

    ResponderEliminar
  6. Adoro a combinação da camisinha branca com a camisola rosa quentinha! E tu estás super gira!

    ResponderEliminar
  7. wonderful ! :)
    <3
    xoxo
    larissa
    http://lariberli.blogspot.de

    ResponderEliminar
  8. Your outfit looks great! Love the sweater:)

    ResponderEliminar
  9. lovely outfit, I love how you've paired the jumper with the shirt <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  10. Your outfit look really gorgeous as well as your hairstyle:) The combination of your sweater and the blouse is really perfect! You look great !

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ResponderEliminar
  11. aww you look so pretty!
    and i love your studded bracelet!!!

    check my blog out: http://soph2381.blogspot.co.uk/

    x

    ResponderEliminar
  12. Adorei a camisola! É lindissima!

    http://rainhadofashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  13. Camisola cor-de-rosa é muito gira =)

    ResponderEliminar