26 janeiro, 2013

January snapshots

P

Even though I had no work to do today I decided to stay home. I wasn't feeling like doing anything special or seeing anyone special so I've just stood around with my mom and we spent the afternoon dancing Zumba fitness. I'm so tired right now that I just couldn't think about anything to post today besides some random pictures from January. I can't believe it's almost February, it seems like just yesterday I was partying hard on new year's eve! I'm getting really scared about this, someday I'll wake up and I'll be 35 and half of my life would've been gone.
This are some of my favourite shots from this month. You can take a look at my flickr for more detailed pictures. What's your favourite? 



Apesar de não ter nada urgente para fazer hoje preferi ficar por casa. A verdade é que não me apetecia sair ou estar com alguém em especial e pareceu-me muito melhor ideia fazer companhia à minha mãe. Acabei por passar a tarde a dançar Zumba fitness e estou tão cansada que já me imagino a adormecer no sofá depois de jantar. Como não tinha nada de especial para postar hoje aqui ficam as minhas fotos preferidas de Janeiro, que já está a acabar. Nem acredito que estamos quase em Fevereiro e parece que ainda agora acabaram as férias de Natal. Isto do tempo estar a passar tão depressa está definitivamente a deixar-me assustada.
Se quiserem ver as fotos com mais detalhe podem visitar o meu flickr aqui. Qual é a vossa preferida?

formspring • twitter flickr lookbook

20 comentários:

  1. Such gorgeous pictures!xxx

    http://lucycole.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  2. Looks like you've had a great month! Your kitten is so adorable <3

    Following you on GFC <3

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    ResponderEliminar
  3. Lovely pictures :) Your kitten is so cute! x

    ResponderEliminar
  4. adorei todas *-*
    é um gatinho ou gatinha ? (:

    ResponderEliminar
  5. These pictures are beautiful! I really want to try Zumba fitness! It sounds so fun. Lovely blog<3

    ResponderEliminar
  6. Gosto imenso de todas, mas a das flores e a dos morangos são sem dúvida as minhas favoritas! :)
    xx
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. Great pictures :) I love posts like this!! The starwberries and choccie look so yummy and your cat is so cute.

    www.ngofficial.blogspot.co.uk

    <3

    ResponderEliminar
  8. aww as tuas também estão bem adoráveis :3 e sim, é o que vou fazer ^^
    ♡ ♡

    ResponderEliminar
  9. Hi gorgeous!!! i didn't know about your blog and is soo cute! i love it! would you like to follow eachother? i'm following you :)

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. a do chocolateee! *.*

    ***
    heart-sease.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  11. Fotos lindas e Nhamii! Adoro o bixano! HEHE Beijinhos

    ResponderEliminar
  12. não conhecia o teu blog e adorei! é super bonito e adoro a tua maneira de vestir :)

    ResponderEliminar
  13. O teu blogue é lindo, amei e vou seguir!

    Adorei as fotografias **

    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    Beijinhos

    ResponderEliminar
  14. oh as fotos estão tão amorosas ** gosto muito do gatinho :)
    beijinho

    ResponderEliminar
  15. awwwww cute kitty cat :) all the food pictures are maling me hungry! xox

    ResponderEliminar
  16. Não conhecia o teu blog, mas confesso fiquei fã :)

    ADOREI o look, e o teu cabelo!! Tenho um corte parecido mas nunca fica assim bonito como o teu :/


    beijinho*
    http://nini-flicka.blogspot.pt/2013/01/hairtherapy-bc-schwarzkopf.html

    ResponderEliminar
  17. love these pics!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    ResponderEliminar