18 janeiro, 2013

I promise to treat you as good as my leather

I'm truly sorry for the lack of outfit posts lately but it's not actually my fault. The weather has been terrible lately in terms of lighting and photoshoot conditions and by that I mean cloudy grey days and lots of rain. Fortunately when I got home from school today I was lucky to find some good lighting on my kitchen (what a great place to take pictures of my outfit) and in a desperate attempt of getting some cool shots I picked up my camera and started shooting before it was too late.
I definitely need to find some amazing place to take my outfit pictures indoors or I won't be posting outfits until March.
I've been spending the last afternoons in front of my Biology book studying for my test on monday and I'm actually almost ready for it which means I won't be wasting my beloved weekend stuck at home. What are your plans for the weekend?



Peço imensas desculpas pela falta de outfits pelo blog ultimamente, apesar de não poder dizer que tenha alguma culpa em relação a isso. Duvido que seja a única portuguesa com problemas de luminosidade e de oportunidade de sair à rua para tirar fotografias e imagino que muitas de vocês compreendam o facto de evitar ao máximo tirar os pés de dentro de casa. Hoje apesar de não estar frio tem chovido todo o dia e por isso a minha muito pouca vontade de passear aleou-se à minha necessidade de ficar por casa agarrada ao livro de Biologia. Ainda assim consegui aproveitar uns míseros raios de sol assim que voltei das aulas para tirar algumas fotografias ao que vesti hoje.
A verdade é que os meus dias têm sido todos assim, em casa a estudar Biologia na esperança de poder aproveitar o fim de semana sem me preocupar com o meu teste de segunda feira e para ser sincera tenho quase a certeza que já estudei praticamente tudo o que se possa imaginar.
Agora vou preocupar-me em arranjar planos para o fim de semana e em manter-me aconchegada no sofá. Já têm planos para o fim de semana?



♥ Golden spikes



formspring • twitter flickr lookbook

16 comentários:

  1. E os meus planos para o fim de semana serão :estudar estudar e estudar! Vá lá que está este tempinho mau (:

    ResponderEliminar
  2. Really love this!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  3. love your blog!xx
    handpickedbeauty.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  4. I absolutly love the leather trouser! This is such a pretty outfit love it! :D <3 Im following your blog now!
    Sofia x

    ResponderEliminar
  5. Eu, como sempre, vou estar com o namorado. Amanhã à noite devemos ir ao bar do costume, no domingo de manhã vou assistir ao jogo de futebol do namorado, à tarde devemos de ficar pelo sofá a ver filmes :)
    Um beijinho!

    ResponderEliminar
  6. Lovely! Love your arm candy and bag, overall a great outfit!
    xx
    The Introverted Brunette

    ResponderEliminar
  7. This is a lovely outfit, the colour of the scarf pulls it together nicely :) and you have really pretty hair!

    Tanesha x
    www.tanesha-marie.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  8. Obrigada Mara ,
    O teu outfit está lindo como sempre, adoro C:

    beijinhos*
    makesomethingawesome.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Hurray for good lighting! I also have this problem and can't wait for the summer so that there is always good natural light :)
    I love your bag and your hair is really pretty.
    My plans for the weekend are to sort out uni applications and then hopefully play in the snow! :D
    xxx

    ResponderEliminar
  10. Adorei o look e és tãooo gira :)

    ResponderEliminar
  11. Adorei o look!! Linda!

    Deixo aqui também o meu, gostava que desses um saltinho e deixasses a tua opinião :)
    Beijinhos*

    http://fashion--gets-fierce.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Adoro o look, tão casual, o mix de cores é perfeito

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  13. Tenho tres coisas a dizer querida!
    Adorei o look.
    Tens uns olhos lindos, mesmo.
    Adoro mesmo as calças queria umas assim, mas ainda não encontrei!

    ResponderEliminar
  14. Adoro as leggings. Tenho umas iguais :P

    ResponderEliminar