04 janeiro, 2013

For the most wonderful woman in the world

Hey sweethearts! I finally got some time to blog now after a busy day. I skipped the first class today so I was able to sleep for a bit more and thank god I did it. I only had one class today and after lunch I was meeting my best friend and we had an amazing time. We went shopping and she got me a lovely gift and I also bought a pair of black jeans that I was desperatly needing.
As I told you on the last post, it was my mom's birthday yesterday and me and my father prepared a little surprise for her! We got her flowers and a delicious cake and she loved it! I also gave her a homemade gift that I'll be showing you later. How was your day?



Olá princesas! Finalmente consegui arranjar tempo para vir ao blog depois de um dia bastante atarefado. Hoje faltei à primeira aula e nem imaginam como me soube bem dormir mais um pouco! Por isso, fui à escola para ter 90 minutos de matemática e voltar para casa feliz com a minha vida. Depois de almoço fui às compras com uma amiga minha e para além de ter recebido um presente maravilhoso comprei ainda umas calças pretas de que precisava há séculos! Diverti-me imenso e já andava cheia de saudades de passar uma tarde assim.
Como vos disse no post anterior, ontem foi o aniversário da minha mãe e eu e o meu pai preparámos-lhe uma surpresa com direito a flores e um bolo de ananás delicioso. Ela adorou e foi uma noite excelente! Dei-lhe ainda um presente homemade que vos mostro depois. Como foi o vosso dia?

♥ Flowers for the best woman in the world
♥

♥ Happy day



formspring • twitter flickr lookbook

6 comentários:

  1. Muito obrigada Mara! ♥

    Parabéns à tua mãe!

    ResponderEliminar
  2. Obrigada e igualmente! ♥
    Que surpresas amorosas :)

    ResponderEliminar
  3. obrigadaa linda :))
    coisas tão fofinhas :)
    http://morelovebeatriz.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. que flores lindas!

    http://my-fashion-thoughts.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  5. As flores são lindas! Espero que ela tenha adorado! ;)

    ResponderEliminar