22 dezembro, 2012

Saturday morning

Good morning, beautiful! Today I got up really early because I had to do some last minute shopping. I was so tired because I got home really late last night. I went shopping for Christmas gifts (I even got a little one for myself) so I wasn't feeling like leaving my warm bed this morning. Today the weather is so grey that I think I'll just stay home and start packing because I'm leaving Lisbon on sunday to spend Christmas with my family but I haven't decided what I'm going to wear yet.
What are your plans for today?



Bom dia! Hoje levantei-me bem cedo para ir fazer umas compras de última hora e aproveitar para passear um pouco. Tinha-me deitado tarde ontem porque fui ao shopping à noite comprar alguns presentes de natal e ainda comecei a ler um livro novo por isso a última coisa que me apetecia fazer hoje de manhã era sair da minha cama quentinha. O dia não está muito agradável por isso devo ficar por casa durante a tarde e aproveitar para começar a fazer as malas. Domingo de manhã vou para o Norte, para passar o Natal com a minha família, e nem sei ainda o que vou levar para vestir.
O que vão fazer hoje? 





♥ Every girl loves flowers
♥ Natural pink


Ask me something here!
Façam perguntas aqui!

16 comentários:

  1. A tal camisa ficou muito bem x)
    Hoje acho que nao vou fazer nada de mais...

    ResponderEliminar
  2. You´re nice!. Nice outfit ;)

    For today. Sleep ! :D

    ResponderEliminar
  3. tão fofinha :) também ainda tenho umas compras de última hora para fazer!
    beijinho

    ResponderEliminar
  4. I love this outfit! Very nice DIY pocket chain, great touch!

    Kristine
    www.pugglewearsprada.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. QUE FOFAA :)
    x
    http://morelovebeatriz.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Adorei o look!!!

    Beijo,
    www.estanteseletiva.com

    ResponderEliminar
  7. Adoro o look, e tu estás linda como sempre :))

    ResponderEliminar
  8. pretty outfit! I really like the shoes :)

    ResponderEliminar
  9. Sempre super gira, adoro as botas!
    E conheço esse sítio, estás ao pé da seaside em sacavém super perto de minha casa ahah :b

    ResponderEliminar
  10. Thank you so much!! :D I'm glad that you were able to find some new fonts :)

    best wishes from Germany :) and merry christmas!

    ResponderEliminar
  11. You have so lovly curls :)
    Follow each other ? Link to My Blog

    ResponderEliminar
  12. Gosto imenso de ver o casaco de ganga conjugado com essa camisa! Ficam muito bem juntos :)
    Feliz Natal <3

    http://catariiinasousa.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  13. Enjoyed this post thoroughly. Thanks for sharing!

    I'm hosting a $100 Lulus.com gift card giveaway on the blog. Hope you can enter!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    ResponderEliminar