31 dezembro, 2012

Last morning of 2012

Good morning lovers! This is the last morning of 2012 and I had to start it the best way possible. I had an amazing breakfast and then I did some workout. I'll be staying home all day getting ready for tonight. Yesterday I went shopping again and I finally found a gorgeous top for my New Year's eve outfit and I also bought some accessories.
Are you ready for tonight? What are your plans?

Don't forget to vote for my look (2) here!



Bom dia princesas! Tinha de começar a última manhã de 2012 da melhor maneira possível e por isso fiz um pequeno-almoço delicioso com torradas e fruta e depois fui fazer um pouco de exercício. Vou ficar todo o dia em casa a preparar-me para logo. Ontem à tarde fui novamente às compras e consegui encontrar a camisola perfeita para o meu look de logo, mal posso esperar!
Já têm tudo preparado para logo? Como vai ser a vossa noite?

Não se esqueçam de votar no meu look (2) aqui!






formspring • twitter flickr lookbook

6 comentários:

  1. nice photos :) happy new year :)) and I stay home with my friends :))

    ResponderEliminar
  2. Mmmmm só coisinhas boas! Espero que tenhas um excelente 2013 e umas óptimas entradas :)
    Beijinhos,
    Carolina ♥

    ResponderEliminar
  3. Que pequeno-almoço delicioso :) Um bom ano!
    Um beijo.

    ResponderEliminar
  4. Ganhas-te o sorteio do meu blog, já te enviei um e-mail :)

    Beijinhos e bom ano!

    ResponderEliminar
  5. Thanks for your comment.
    I hope you had a very nice New Year´s Eve ;)
    greetings
    Myri

    ResponderEliminar