01 dezembro, 2012

First of December

Good morning! December has already started and it is one of my favourite months!
Today I got up really early because I had to go shopping for my birthday dinner with my mom. We're just a few days away from my birthday and I still have a lot of things to decide (cake, deserts, decoration, etc.).
Now I'm going to help my mom making lunch and in the afternoon I'll be decorating the Christmas tree with family, I'm so excited!
What are your plans for today?



Bom dia! E já começou Dezembro, um dos meus meses preferidos!
Hoje levantei-me bem cedo para ir com a minha mãe fazer as compras para o meu jantar de aniversário. Já faltam apenas uns dias e ainda tenho imensas coisas para decidir (bolo, sobremesas, decoração, etc.)
Agora vou fazer o almoço com a minha mãe e de tarde vamos todos montar a árvore de Natal!
O que vão fazer hoje?







Hoje já pude usar os meus óculos lindos da Firmoo!
Today I got to wear my beautiful sunnies from Firmoo!

16 comentários:

  1. Adoro os casacos!! De onde são?? beijinhos :)

    ResponderEliminar
  2. Ah, obrigada :)
    Estás sempre tão bonita, adoro o colar!

    ResponderEliminar
  3. thank you soo much :)) love your blog as well!! you have a great style ... omg are u decorating the christmas tree that early?? :D we will do it on 24th :P

    ResponderEliminar
  4. you look so amazing and cute! love your hair and outfit. :)

    ResponderEliminar
  5. Your outfit is beautiful and cute ! :) Love your blog, youe and all :D ;) ! My plans are whatching gossip girl ... etc. :D
    I must follow you, your blog is amazing ! :)

    ResponderEliminar
  6. Oh wow! Thank you very much :)

    You're beautiful!!

    ResponderEliminar
  7. Pagaste os portes de envio para os óculos de Firmoo?

    ResponderEliminar
  8. Adorei o look!
    http://channeldiamonds.blogspot.pt/
    xoxo,inês

    ResponderEliminar
  9. Great loook! I simply love it!! <3

    Kiss S.

    http://dreamsandbutterfliesgossip.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  10. estás tão querida nas fotos :) quando é que fazes anos ?*

    heart-sease.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  11. Adorei o look (:

    - tenho uma nova rubrica no blog caso estejas interessada em participar http://makesomethingawesome.blogspot.pt/2012/12/winter-essentials.html (:

    ResponderEliminar