16 novembro, 2012

New addiction for rainy days

It is already the end of the week and once again I spent the day at home studying. I don't feel like going out with this weather so I end up dedicating my time to school work in my cozy room.
Today I decided to create a new we heart it account that you can check out here! I'm really excited about it and I've been hearting a lot today!
If you have an account on we heart it feel free to leave the link on the comments bellow so I can check it out!


Mais um fim de semana que chegou tão rápido e mais uma tarde passada em casa a estudar. Não tenho vontade de sair com a chuva e o mau tempo e assim acabo por me dedicar mais à escola no quentinho do meu quarto. 
Hoje rendi-me de novo ao we heart it, apaguei a minha conta antiga e fiz uma nova que aproveitei para atualizar da melhor maneira. Dêem uma vista de olhos aqui ou clicando lá em cima e se também tiverem conta deixem o link nos comentários para eu ver o vosso!






2 comentários:

  1. - já segui, o meu é http://weheartit.com/flaviataveira (:

    beijinhos

    ResponderEliminar
  2. Hey! Thanks for your sweet comment! We heart it?! See I don't even know about this! I don't know I might get sucked in!! Just got on chictopia and lookbook.nu-
    you on there?


    mintclothingcompany.blogspot.com

    Xx,
    Jess

    ResponderEliminar