18 novembro, 2012

Military day

Hey! I spent the entire morning studying so, to please myself, I went shopping in the afternoon. I bought some new clothing and I already decided what I'm going to wear on my birthday!
How was your weekend?



Olá! Passei toda a manhã de hoje a estudar e por isso, para me alegrar e me felicitar pelo esforço, passei a tarde nas compras. Comprei algumas coisinhas e já decidi a roupa que vou vestir no meu aniversário!
Como foi o vosso fim de semana?









 Ask me something here! Façam perguntas aqui!



12 comentários:

  1. tão gira :) estas fotos foram tiradas no dolce vita tejo? parece*

    heart-sease.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  2. Adorei o teu blog querida, vou seguir :D
    Beijinho grande *

    http://inessecretaffair.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Gostei imenso do look. És uma bonequinha lindaaa <3
    BEIJINHO!

    ResponderEliminar
  4. Awwww muito obrigada! Adoro a tua camisa! :3

    ResponderEliminar
  5. Hey girl! So here is my lookbook.nu: http://lookbook.nu/mintclothingcompany find me! I will like you or add or you hype or whatever! Haha!! Still figuring it out!!


    mintclothingcompany.blogspot.com

    Xx,
    Jess

    ResponderEliminar
  6. really nice look! so simple but chic and so pretty!

    www.walkonthestylesite.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. A tua cara parece que irradia luz! És linda! :D Adorei o look! :D

    beijinho*

    ResponderEliminar